Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×

More from deviantART



Details

Submitted on
June 20, 2012
File Size
1.3 KB
Link
Thumb

Stats

Views
43
Favourites
5 (who?)
Comments
1
Downloads
1
×


  Bursting into the camp, he yelled, "GRAB ALL OF OUR CRAP, WE'VE GOTTA MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE! Zombies are after me!" Luis woke with a start. "Whaddya do this time..." He asked, slightly drowsy. "I ACCIDENTALLY SNIPED ONE WHILE I WAS TARGET PRACTICING TO GET MY MIND OFF OF DESTROYING THINGS AND AAAAAAAGH" Leon choked as a zombie grabbed him from behind. Luis sat and watched his friend, laughing. God, was this Spaniard stupid. "Haha, Leon, I think that zombie likes you!"
"AAAAGGH..."
"Are you having your 'evil issues' again?"
"...."
"Oh, OH! CRAP, LEON, THERE'S A ZOMBIE CHOKING YOU!"
  Luis pulled out his gun and shot the zombie. Both Leon and the zombie fell to the ground, except Leon was breathing heavily and rubbing his neck. More zombies started appearing down the path by the time Leon recovered, but he recovered in about 10 seconds. These zombies were moving pretty fast. "Ugh, okay... LETS GO! DON'T FORGET THE STUPID PIZZA, LUIS! Ahem, ugh, okay. Good. NOW COME ON!"

  Leon tighly grabbed Luis's left wrist (gettin' descriptive, aren't we, Stranga?), and started to fun just as the first zombie's full body came into view.
:iconjames-wolf7896:

RD4 - Ashley's Crappy Rescue 13by James-Wolf7896

Literature / Prose / Fiction / Horror / Short Stories©2012-2014 James-Wolf7896
Sorry it was so frinkin' short, but I have a cut on my thumb, and I kinda just wanna go off and write other things, not things I've already written for now. I might do a page or two every few nights, just so I can get this caught up to where I'm actually in writing this story... Just too lazy :P

@:iconhayleegreen7:
Imma start writing yours tomorrow :D Its gonna be pretty short, though... :\
:iconcandykidneys:
CandyKidneys Featured By Owner Jun 20, 2012  Hobbyist General Artist
"DON'T FORGET THE STUPID PIZZA!" D:<
Reply
Add a Comment: